Održana 3. sjednica Odbora za praćenje Programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027. i 19. sjednica Odbora za praćenje Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.
Zagreb, Hotel The Westin – U organizaciji Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, Upravljačkog tijela Programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027. (PULJP) i Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. (OPULJP), u srijedu, 3. svibnja 2023. godine održana je 3. sjednica Odbora za praćenje Programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027. i 19. sjednica Odbora za praćenje Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.
Sjednicama Odbora za praćenje u ime Ministarstva predsjedao je državni tajnik Ivan Vidiš.
Uz državnog tajnika i ravnatelja Uprave za upravljanje operativnim programima EU Vicka Mardešića, na sjednicama su sudjelovali predstavnici Europske komisije, članovi/-ice odbora, predstavnici/-ice tijela državne i javne uprave, predstavnici/-ice socijalnih i gospodarskih partnera, predstavnici/-ice civilnoga društva, predstavnici/-ice pravobraniteljskih institucija te ostali partneri u provedbi Programa.
Na 3. sjednici Odbora za praćenje PULJP-a predstavljen je Godišnji plan objave poziva na dostavu projektnih prijedloga za 2023. godinu te su predstavljeni i usvojeni kriteriji odabira financijskih instrumenata. Zvjezdana Bogdanović ispred Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike predstavila je policy okvir jedne od značajnijih tema u području socijalnog uključivanja, deinstitucionalizacije.
19. sjednica Odbora za praćenje OPULJP-a obuhvatila je čitav niz tema značajnih za dosadašnju provedbu, ostvarenja i rezultate provedbe te planove za postizanje pune apsorpcije do zatvaranja Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. te Operativnog programa za hranu i/ili osnovnu materijalnu pomoć za razdoblje 2014.-2020. Na sjednici su prezentirana Godišnja izvješća o provedbi za 2022. godinu za OPULJP i OPFEAD te usvojeno Izvješće za OPULJP.
Odbori za praćenje kao stalna tijela uspostavljeni su s ciljem praćenja provedbe (operativnih) programa te napretka u ostvarenju njihovih ciljeva, uzimajući u obzir financijske podatke, podatke o ostvarenim doprinosima zajedničkim pokazateljima ostvarenja i rezultata i pokazateljima ostvarenja i rezultata specifičnim za PULJP i OPULJP, kao i ostale relevantne informacije o specifičnostima provedbe.
Glavni zaključci i odluke donesene tijekom predmetnih sjednice bit će dijelom Zapisnika koji će se javno objaviti na internetskim stranicama Europskog socijalnog fonda plus.