Potpisan ugovor „Informatizacija i digitalizacija poslovanja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje“
ZAGREB – U Ministarstvu rada i mirovinskoga sustava danas je potpisan ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt „Informatizacija i digitalizacija poslovanja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje“, ukupne vrijednosti 93.505.325,00 kn sufinanciran sredstvima Europskog socijalnog fonda.
Ugovor su potpisali ministar rada i mirovinskoga sustava Josip Aladrović, ravnatelj Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Ante Lončar i pomoćnica ravnatelja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Ruža Hrga.
Predviđeno trajanje projekta je 42 mjeseca a osnovni cilj je razvijanje novih i unaprjeđenje postojećih usluga HZZ-a prema korisnicima, kroz provedbu informatizacije i digitalizacije poslovanja, što uključuje nadogradnju postojećih i razvoj novih aplikacija, uz osiguranje sigurnosti procesa i podataka, kao i mrežnih kanala krajnjim korisnicima.
Tom prigodom ministar Aladrović je istaknuo kako će korist od novih usluga imati svi krajnji korisnici usluga HZZ-a od nezaposlenih osoba i tražitelja zaposlenja, poslodavci, učenici i studenti, institucije civilnog i javnog sektora, sve do udruženja poslodavaca i radnika. Istaknuo je kako je u nepune četiri godine ugovoreno ukupno 8,85 milijardi kuna projekata iz Europskog socijalnog fonda i isplaćeno prema korisnicima ukupno 5,19 milijardi kuna.
Ravnatelj Lončar izjavio je kako će projekti planirani u sklopu ove operacije u potpunosti automatizirati i digitalizirati poslovne procese s ciljem jačanja kapaciteta za pružanje usluga Zavoda na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini. Kroz informatizaciju i digitalizaciju Hrvatskog zavoda za zapošljavanje želi se uspostaviti fleksibilna organizacija koja uči, pruža kvalitetne usluge svojim korisnicima i koja je fokusirana na ishode zapošljavanja te temeljem podataka vrši predviđanja budućih potreba za vještinama. Koristi će od takvih usluga imati krajnji korisnici, ali i svi dionici tržišta rada.
Projektom će se ojačati kapaciteti zaposlenika HZZ-a za rad na novim informacijsko-komunikacijskim rješenjima radi poboljšanja opsega, dostupnosti, kvalitete i prilagodljivosti usluga koje se pružaju korisnicima.
Planirano je razvijanje ili unapređenje 10 usluga HZZ-a, poput sustava za upravljanje temeljnim poslovnim procesima, sustav eSavjetnik, sustav za analitiku kompetencija, digitalno upravljanje predmetima i osposobiti 400 zaposlenika HZZ-a.